Dag 16 Van Penang naar Langkawi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu Dag 16 Van Penang naar Langkawi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu

Dag 16 Van Penang naar Langkawi

Door: theworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

03 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag 16 het eind raakt in zicht van deze wel heel mooie ervaring. Na een vroeg ontbijt 6.30u. werden wij om 7.30u opgehaald op weg naar de ferry, welke om 08.30 uur de overtocht gaat maken naar Langkawi. Was even schrikken van de omvang (zéér klein) van de boot. Afgeladen vol. Overtocht duurde 3 uur en was voor ons een ervaring op zich. De zee was kalm met af en toe regen. Na de overtocht stond de taxi klaar om ons allen naar het resort te brengen. Mooi aan het strand gelegen. De ochtend bestond uit onweer en regen en de middag uit zon met hoge temperaturen van 36gr.. Na een heerlijke duik in zee en wat dobberen in het zwembad lekker eten en naar bed. De foto's van dag 15 en 16 plaats ik morgen. groetjes!!