Dag 17 Strand en zwembad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu Dag 17 Strand en zwembad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu

Dag 17 Strand en zwembad

Door: theworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

04 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag 17 begon met veel regen en vooral in de nacht veel en zwaar onweer. Dus in de ochtend even denken, wat te gaan doen. De vrouwtjes denken dan gelijk aan shoppen, terwijl de mannen meer van effen rustig aan doen zijn. Maar zo als zo vaak werd het dus eerst shoppen. Met de taxi voor € 3,50 naar de shoppingcentra's. Nauw, stel je daar niet al te veel van voor. Het zou op dit eiland tax free zijn, dat viel tegen!!! Het enige wat tax free is hier, zijn acohol en kleding. De rest b.v. electronica is even duur als bij ons in Nederland. De vrouwtjes wilde alle shopping walls zien, maar de mannen niet. Dus wij terug naar het resort, waar het ondertussen was opgehouden met regenen. Zwemkleding aan en hub de zee in. Morgen wordt denk ik net zo'n dagje. Harrie en Ria bedankt voor jullie reactie. Groetjes verder aan allen en geniet nog even. De zonsondergangen, mits deze te zien is, zijn schitterend.

• 05 Mei 2011 - 17:15

René:

Niet verkeerd, ziet er wel erg vervelend uit ;-) Je zal hier toch maar enkele dagen moeten verblijven, ik begrijp dat jullie mannen niet willen shoppen. Waarschijnlijk vroeg op de dag zonnetje moet nog door komen. Maar de dagen vliegen wel voorbij het is inmiddels aftellen naar het vertrek naar thuis.
    Qua weer is het hier in Holland niet verkeerd dat zal jullie reuze meevallen.

Nog een paar hele fijne dagen en een goede thuis reis allemaal.

Gr. René