Dag 19 Op avontuur in Langkawi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu Dag 19 Op avontuur in Langkawi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu

Dag 19 Op avontuur in Langkawi

Door: thehttp://theworld2travel.waarbenjij.nworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

06 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag 19 is een dagje avontuur geworden. Ja de gehele dag aan het strand c.q. zwembad gaat ook vervellen. Dus in de ochtend opgehaald door een busje die ons vervoerde naar een aanlegsteiger voor bootjes. Eenmaal ingestapt bracht de boot met gids ons bij een cave met vleermuizen. Prachtig die beestjes zo in zo'n grot te zien hangen. Daarna door de mangroves naar de volgende stop. Visfarmes. Zie de foto waarop ik een rog eten mag geven. Geweldige ervaring. De volgende stop was bij een monkee familie. Ook dit was weer een ervaring rijker die aapjes zo in de wildernis te zien leven. Na de lunch in de wildernis door een krokodillen grot gevaren. Dit kon net want het water was behoorlijk aan het stijgen. Daarna weer via zee-wat een golven- naar het hotel, waar ondertussen de zon was doorgebroken. 's-ochtends duurt het even voordat de regen was weggetrokken. Zo dit was onze voorlaatste dag. Morgen om 19.30u Malay tijd worden wij opgehaald voor een binnenlandse vlucht naar KL (Kuala Lumpur). Maar eerst even weer wat kleur op doen. Groetjes en wederom dank voor de reacties.