Dag 7 Küching naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu Dag 7 Küching naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu

Dag 7 Küching naar Kuala Lumpur

Door: theworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

24 April 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo al weer de 7e dag van onze reis door Maleisië. Vroeg op 05.30u. om via Küching National Airport, Borneo te verlaten richting Kuala Lumpur. Een vlucht van ongeveer 1.15 min. Aangekomen op Kuala Lumpur Airport wacht onze nieuwe gids ons al op. Na een uurtje rijden zet hij ons af bij ons NovoHotel, wat midden in het centrum van Kuala Lumpur. Wat een uitzicht. Wij kijken van onze kamer schuin uit op de Twin Towers. Prachtig zo'n inmens grote stad met 28.400.000 inwoners.
Na een kleine wandeling - een zee van shopping walls - terug naar de kamer. Even bijkomen. Straks dineren en dan het bed maar weer in. Morgen weer drukke dag. Met de gids de stad verkennen. Leuk al jullie reacties.

• 24 April 2011 - 09:43

René:

Ik lees het uit jullie verslagen, veel indrukken, veel meemaken. Ook herken ik enkele trekjes, even rusten, even bijkomen en het eten .. komen elke dag weer terug ;-)

Ik weet het, het is de temperatuur het reizen, al wat je ziet en de indruk die het op je heeft. Een andere wereld met een ander ritme die invloed op je heeft.

Maar geniet er van het is er prachtig en de mensen zijn vriendelijk zo is bekend. Ik hoop wel dat je wat meer foto's maakt als dat je laat zien hier op het weblog, goeie naam trouwens...;-)

Blijf lekker doorschrijven wordt het een mooi verhaal en leuk om te volgen !!

Gr. René