Dag 6 Bantang Ai naar Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu Dag 6 Bantang Ai naar Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu

Dag 6 Bantang Ai naar Kuching

Door: theworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

23 April 2011 | Maleisië, Kuching

Dag 6
De andere gezinsleden van onze gids ontmoet (moeder en drie kinderen). Zij waren enorm lief en vriendelijk zo als alle mensen in Maleisië. Eerst de boot en dan de auto in op weg naar Küching. Af en toe valt er een tropisch buitje. Temperatuur 31 graden. De wegen zijn bijzonder slecht te noemen. Gratis massage. Wederom enkele stops, Ginseng koffie drinken (Long Kat Ali genaamd). Dit is een melange die er voor zorgt dat je uithoudingsvermogen op pijl blijft. Dan de lunch bij een Maleisiës eettentje.
Na weer een enerverende autotocht, tjonge wat een wegen, komen wij aan bij ons eerste hotel Harbor View. Na wat jugs(1lt bier) te hebben gedronken, en te hebben gedineerd aan de promenade, vroeg het bed in, want morgen vroeg 05.30 uur vliegen wij naar Kuala Lumpur.