van Radium Hot Springs naar Waterton Lake NP - Reisverslag uit Waterton Park, Canada van wim en lily - WaarBenJij.nu van Radium Hot Springs naar Waterton Lake NP - Reisverslag uit Waterton Park, Canada van wim en lily - WaarBenJij.nu

van Radium Hot Springs naar Waterton Lake NP

Door: wim

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

03 September 2015 | Canada, Waterton Park

Zo wij gaan vandaag een tochtje maken van ongeveer 400 km. naar het National Park Waterton Lake. Dit Park is vrij onbekend al zul je dit niet direct zeggen als je alle mensen bij elkaar telt. Maar goed wat een verscheidenheid van natuur. Zo rij je door de bergen en dan opeens na het passeren van de Crowsnestpass kom je in een landschap zonder bergen en is alles vlak en begroeid met graansoorten die er al af waren gehaald. Verder op de weg af naar het Park toe kwamen de bergen weer in zicht. Dieren niet gezien evenals de zon. Wat een weer bah gewoon, maar blijven genieten van al het moois om eens heen. Zijn aangekomen in ons resort en kijken uit op het meer met een bijzonder hotel tegen over ons aan de andere kant van het meer. Net de Efteling. Morgen zijn wij hier ook en willen dan het Park verder in rijden. Foto's volgen daarom morgen. Jullie lezen toch onze berichtjes nog wel? Lieve Sophie en Thijs dank jullie wel voor de lieve woordjes. En Annelies ja zwemmen hadden wij ook wel willen doen maar het weer is een en al triest. Is nu al ruim een week zo. Tot morgen en o ja het tijdsverschil met Nederland is 8 uur nu want wij zitten in Alberta. Zo je ziet op het kaartje vlakbij Amerika Montana. Wippen misschien nog wel even naar Yellowsone!!

• 03 September 2015 - 14:57

René:

Hallo Wim en Lily,

Nou de kilometers vliegen je om de oren en wat jammer dat het weer niet helemaal mee werkt geeft toch een andere belevenis. Bijzonder ook dat ook daar de het weer onder invloed is en extremer, indrukwekkend.

De tijd gaat weer snel en jullie hebben al heel veel stops gemaakt en veel gezien, bijzonder hoor al het geen jullie gedaan en gezien hebben. Je verslagen doen er luchtjes over maar ik denk dat de indrukken groter zijn.

O ja het tijdsverschil is bekend hoor en ik ben inmiddels gewend aan de piepjes van je blog wanneer deze op mijn tablet binnen komen ergens in de nacht ;-)

We blijven volgen !!

Gr. René