van Ketchikan naar de Inside Passage - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van wim en lily - WaarBenJij.nu van Ketchikan naar de Inside Passage - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van wim en lily - WaarBenJij.nu

van Ketchikan naar de Inside Passage

Door: Wim

27 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Ketchikan

Van Ketchikan naar de Inside Passage.
Dit is wederom een dag varen langs de Canadees vasteland en Vancouver Island. Het weer is wederom prachtig. Van ons balkon zag ik de eerste Walvissen zwemmen. Geen tijd voor camera en fototoestel . Alle lenzen stonden verkeerd. Maar bij het ontbijt wederom een hele groep van deze prachtige vissen.Spuiten en dan weer naar beneden enz. Toppy.

• 28 Augustus 2015 - 21:49

Huug:

Hallo Lilly en Wim,

Leuk die informatie van jullie reis. Zo kan je in een paar dagen heel wat mee maken zoals dat rollen over de golven. Geef even aan met welke maatschappij jullie varen. Althans dat hebben we niet gelezen.

veel plezier en veel interessante dingen toegewenst!!