Van Invercargill naar Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van wim en lily - WaarBenJij.nu Van Invercargill naar Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van wim en lily - WaarBenJij.nu

Van Invercargill naar Te Anau

Door: thehttp://theworld2travel.waarbenjij.nworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

27 November 2011 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Zo dat was dan het zuidelijkste stukje van New Zealand. Met een tripje Bluff en storm nu weer in de rust gekomen. Ook de temperatuur is van zo'n 12 graden gestegen naar 22 graden. Lopen dus weer in ons T-shirts. De weg van Invercargill waar het landschap Nederlands aandoet (vlak) rijden wij nu na een 50 km d bergen weer in. Het mooie van dit land is de enorme verschillen in omgeving. Na opnieuw een 50 km zien wij de witte poeder weer op de bergen voor ons verschijnen. Na een korte stop rijden wij Te Anau binnen. Een plaatsje aan hoe kan het ook anders het Te Anau Lake. Het weer is prima en het mr is fantastich. Eff een break en dan de stad (dorp) in.

• 27 November 2011 - 19:21

Gert En Joke:

We hebben rustig door jullie verslagen heen gelezen, waarbij ons de grote verscheidenheid opvalt van natuur, weer en cultuur. Het is leuk dat jullie ons dagelijks meenemen met jullie reis en belevenissen, dan kunnen we lekker meegenieten. Geniet verder ondanks de emotionele momenten. Liefs uit Borne