Bako National Park (dag 3) - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu Bako National Park (dag 3) - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu

Bako National Park (dag 3)

Door: theworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

20 April 2011 | Maleisië, Kuching

Zo dag 3 van onze reis. Vroeg uit de veren om samen met onze gids naar het BAKO National Park te gaan. Eerst met de auto om vervolgens met kleine snelle bootjes verder te reizen. Totale reisduur was ongeveer 1.15 min. Daar aangekomen en wat gedronken te hebben -diende minimaal 2 liter water bij ons te hebben- de bush in. Wat was het genieten. Twee verschillende soorten apenfamilies, wild zwijn, slangen en diverse soorten fauna gezien. Na een toch wel zeer vermoeiende reis de lunch tot ons genomen. Vervolgens weer met de boot en auto terug. Temperatuur momenteel 32gr. en 's nachts rond de 24gr. Vochtigheid 90%. Zo nu lekker douchen en even oogjes dicht. Morgen vroeg op om te vertrekken naar Bantang Ai. Wij bezoeken daarop weg naar toe, eerst een Oerang Oetang park en een pepperfarm. Daarna met de boot naar Bantang Ai. Dit resort is enkel per boot te bezoeken en ligt midden in de bush. Tot dan! Alvast dank voor de berichtjes. Foto's volgen

• 20 April 2011 - 21:12

Suus, GJ En Sophietj:

Hee papsie/mamsie, wat een leuk en goed begin van jullie verslag. erg grappig om te lezen. fijn dat jullie je super vermaken. geniet er nog van, want voor dat je het weet, zit je weer thuis gna gna gna :-)

• 21 April 2011 - 12:40

Peter:

Jullie genieten er echt van en dan moet er nog zoveel komen. Jullie zien in elk geval andere zaken dan hier op kantoor. Blijf genieten en ik ben benieuwd naar die foto van die Oerang Oetang.

• 22 April 2011 - 11:10

Joke En Gert:

Haa Reizigers!
    Lekker genieten lukt goed zo te lezen. Ga zo door. Wij volgen het met belangstelling. Wij puffen in de tuin met 26 graden. Groetjes ook aan S en F.

• 23 April 2011 - 23:10

Elly En Fons:

Hallo vakantiegangers! Leuk om op deze manier jullie belevenissen te volgen. Ben benieuwd naar de foto's en films. Hier alles ok. Genieten van een heerlijk warm paasweekend.
    Blijf lekker genieten. We volgen jullie op de voet! Liefs Elly en Fons