Wij willen onze reis weer voortzetten - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu Wij willen onze reis weer voortzetten - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu

Wij willen onze reis weer voortzetten

Door: thehttp://theworld2travel.waarbenjij.nworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

09 November 2011 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Beste lezer,

Allereerst willen wij jullie dank zeggen voor de warme woorden van medeleven. Mijn moeder is op 26 oktober j.l. op een zéér mooie leeftijd van 90 jaar overleden.
De crematie heeft op 31 oktober jl. plaatsgevonden. Mijn moeder zou het altijd gewild hebben om de reis te hervatten dus gaan wij dat ook doen en wel op 12 november. Wij starten in Sydney om na 3 dagen aldaar te zijn geweest door tereizen naar Nwe Sealand.
Dank voor jullie fijne woorden.

• 09 November 2011 - 20:31

Kiki:

hai lilly, wat fijn dat jullie na deze verdrietige tijd weer de draad/reis oppakken. Wij zijn weer terug en hebben genoten, maar wat een vliegreis! bijna niet geslapen, maar jetlag viel mee, gewoon doorgaan! veel plezier en na je reis gaan we de tapaclub oprichten, want dat was wel erg voor herhaling vatbaar, vond je niet.
    dikke zoen, kiki

• 10 November 2011 - 08:13

Jack & Tanja:

Hallo Lily & Wim,

We wensen jullie alsnog een héél goede reis en geniet ervan. Het is goed dat jullie toch weer gaan, jullie hebben hier zolang naartoe geleefd. Toi, toi, toi, we blijven jullie volgen.
    Groetjes Jack & Tanja
    (tevens groetjes aan the kids)

• 10 November 2011 - 13:50

Yeela Lee:

Hoi Wim, Ik wens jullie een goeie reis toe zonder tegenslagen. Heel veel plezier! Groetjes, Yeela

• 14 November 2011 - 13:48

Anja En Sandra:

Hoi Lily en Wim,

Heel fijn om te horen. Ga lekker genieten van jullie reis. We hopen snel weer wat van jullie te lezen. En Lily 12-2 kunnen we hoor!!!
    Dikke zoenen van Anja en Sandra

• 15 November 2011 - 20:35

Marleen:

Lieve Lilly,

Ga er lekker van genieten en ik sluit me bij mijn collega aan: die tapasclub houden we! Ik hoop dat de reis heel voorspoedig verloopt. Heel veel plezier!

• 16 November 2011 - 19:57

Caroline:

Ha Wim!
    Wat een bericht! En wat goed dat je de kracht vindt om je reis weer op te pakken. Sterkte en vooral heel veel gaan genieten de komende tijd.
    Groetjes Caroline

• 21 November 2011 - 08:58

Roland Van Laar:

Hoi Wim (vriend:-))

Heel fijn en goed om te horen dat jullie na het treurige bericht de draad weer hebben opgepakt.
    Geniet en rust goed uit.