Van Reykjavik naar Wijk bij Duurstede - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu Van Reykjavik naar Wijk bij Duurstede - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van wim en lily - WaarBenJij.nu

Van Reykjavik naar Wijk bij Duurstede

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

22 September 2015 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Na twee uurtjes op IJsland te hebben gewacht en twee broodjes voor € 24,95 te hebben gekocht. Wat een afzetters daar zeg. Op zoek naar de Gate. Nauw het totale gebouw stond in de steigers en het was echt zoeken naar Gate A. Maar goed in ons perfecte Nederland kwamen wij daar wel uit. Instappen en wegwezen. Ja hoor natuurlijk enkele passagiers weer te laat waardoor er en 20 min moest worden geacht. Na goed 2 uur en 50 min. landen op schiphol waar onze taxi Fons stond te wachten. Goh wat waren wij het zat. De reis even terugdenken was echt een TOPPER. Zo even bijkomen en dan weer werken. Ja in huis. Groetjes En nogmaals dank voor jullie fijne reacties Lily en Wim

• 23 September 2015 - 14:55

René:

Tja luitjes, het zit er weer op. Tijd is omgevlogen volgens mij maar jullie hebben een prachtige reis gehad heb ik gelezen. Tja een tussenstop op IJsland kan je toch weer aan de lijst toevoegen ben je er ook geweest.

Maar nu is thuis ook weer lekker en ik begrijp Wim dat jij genoeg te doen heb !!

Groet René

• 23 September 2015 - 15:03

John Hawker:

Welkom thuis!!

• 23 September 2015 - 15:15

Huug:

Welkom thuis. Nou moet je weer in het gareel worden geperst en dat zal niet meevallen. Een goede tijd nog!
    groetjes
    Huug

• 23 September 2015 - 17:57

Simone:

Het is altijd weer goed om thuis te komen. Hoe mooi de reis ook is, oost west, thuis best!!!

• 23 September 2015 - 19:36

Ria En Harry:

Fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. Nu opnieuw de reis beleven met jullie foto's en video's. Heb je nog wel even werk aan, dacht ik zo.
    Gr. Harry en Ria.

• 23 September 2015 - 20:06

Annelies :

Home sweet home :-)
    lekker ff bijslapen ( jetlag) en dan naar de (klein) kinderen?
    Tot ziens

Hans en Annelies