Van Whistler naar Parksville Vancouver Eiland - Reisverslag uit Parksville, Canada van wim en lily - WaarBenJij.nu Van Whistler naar Parksville Vancouver Eiland - Reisverslag uit Parksville, Canada van wim en lily - WaarBenJij.nu

Van Whistler naar Parksville Vancouver Eiland

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

14 September 2015 | Canada, Parksville

Ein moment fur unsere Deutsche freunden. Wir schreiben alles in Hollandisch und dass ist schwer fur ihnen. Aber da sind programme die dass uberzatsen können.
Liebe grusse von Lily ind wim

Zo de dagen gaan tellen en onze reis nadert met de Ferry naar Vancouver Eiland zijn laatste week. Maar niet getreurd onze reis was echt tot nu toe fantastisch. Goed na een Continental ontbijtje de auto in om de afgesproken Ferry te halen. Mooie route. Whistler was ons veel te toeristisch met heel veel dronken mensen die diep in de nacht nogal wat lawaai maakten. Na een uurtje of anderhalf rijden de port in gereden. Thuis al bevestigd dat wij zouden meegaan en alles klopte. Een boottocht van bijna 2 uur bracht ons in Nanaimo waar wij onze ogen uitkeken naar al die winkels die wij in geheel onze reis nog niet waren tegengekomen. Nanaimo telt ook maar liefst 75.000 inwoners. Doorgereden naar Parksville om in te checken bij een echte topper van een resort. Prachtige kamer met kitchenette en een afzonderlijke slaap en badkamer en mat grandioos uitzicht via balkon op zee. Neen hier blijven wij gewoon zitten, maar ja helaas morgen naar Tofino. Daar blijven wij drie nachten. Dus tot morgen.

• 15 September 2015 - 11:21

Annelies :

Jullie gaan naar Tofino. Daar zijn wij niet geweest. Wij hebben gekampeerd in Uclelet , niet v er van Tofino.
    we zijn er niet lang geweest(, ik dacht 2 nachten, ) omdat het weer toen niet zo goed was, wat regenachtig.
    maar wel een hele mooie wildtrail gelopen langs de kust.
    daarvoor hadden we een dag of 4, 5 heel mooi zonnig weer.Victoria en omgeving.

Whistler vonden wij ook wat te toeristisch.