National Park bezocht - Reisverslag uit Waterton Park, Canada van wim en lily - WaarBenJij.nu National Park bezocht - Reisverslag uit Waterton Park, Canada van wim en lily - WaarBenJij.nu

National Park bezocht

Door: wim

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

03 September 2015 | Canada, Waterton Park

Na een redelijk goede nachtrust midden in het National Park van Waterton Lake vanmorgen na het ontbijt twee schitterende routes in het park gereden. De eerste naar Red Rock Canyon met extreem rode stenen en een waterval en de andere looproute ging door naar de canyon zelf. Wat een mooi natuurverschijnsel de uitgeslepen canyon. Veel gelopen en wat angstig voor beren, want ja wij waren geheel alleen door zo'n eng bos. Maar Lily was gelukkig bij mij. Daarna de auto in op naar het volgende fenomeen t.w. Cameron Lake. Een prachtig meer en gelopen naar het Akamina meer. Twee verbluffend mooie meren. Het was windstil en dan zo'n vlak water te zien. een kleine trail gelopen maar prima. Nu weer terug in onze lodge om koffie en thee te drinken. Verder doen wij het kalm aan want morgen rijden wij naar Banff. Een tocht van een kleine 550 km. René dank je voor de fijne woorden en fijn dat jullie het allemaal leuk vinden.

• 04 September 2015 - 08:25

Simone:

wij volgen jullie dagelijks en zijn blij dat jullie genieten van jullie reis.

• 04 September 2015 - 11:17

Annelies :

Goed te horen dat Lily weer voldoende is opgeknapt., zodat ze jou kan beschermen tegen beren :-)
    maar jullie zijn ze gelukkig niet tegengekomen. Hebben jullie zo'n berenbel? Beren zoeken de mensen niet op, dus als je een bel hebt die geluid maakf of als je gewoon met elkaar blijft praten komen ze niet naar je toe (is ons verteld).
    De parken waar jullie nu zijn, daar zijn wij niet geweest.
    Banff, het begin van de Icefield Parkway naar Jasper. Heel mooi.!
    Geniet ervan.