Van Inside Passage naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van wim en lily - WaarBenJij.nu Van Inside Passage naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van wim en lily - WaarBenJij.nu

Van Inside Passage naar Vancouver

Door: wim

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

28 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Zo nog wat foto's gisteren toegevoegd van o.a. Ice Strait Point en verder. Wie ziet de walvissen bij foto 073. Goed de Inside Passages (foto;s volgen evenals van Ketchikan) De reis verliep de laatste dag op zee prima. Opnieuw mooi weer en enorm veel zeehonden, orca's en walvissen gezien. Prachtig. De boot meert morgen om 07.00u aan in Vancouver en dan begint onze trip door Canada heen. Wij houden jullie natuurlijk op de hoogte van onze belevenissen. Huug zie je de naam van onze boot op de foto staan? Aangekomen in Vancouver eerst de douane en dan naar ons hotel. Blijven hier twee nachten. Na te hebben gedoucht, dit was echt nodig door het zweet etc. hebben wij Vancouver wat bekeken. Eerst de auto opgehaald en daarna naar Fly over Canada. Wat een schitterend spektakel zo over Canada te vliegen. Vervolgens naar de Stoomklok geweest en naar het standbeeld van Gassy Jack (zeeman waar Gastown naar is vernoemd). Toen Chinatown ingelopen naar de Chinese Garden. Prachtig in zo'n grote stad waar maar liesft 4.000.000 mensen wonen. En wat een smerige boel daar in en rond Chinatown. Enorm veel zwervers die daar door zegt men de crisis zijn terecht gekomen. Het was triest en vies. Morgen blijven wij in Vancouver en gaan met de hop On Hop Off bus een toer maken. Dus tot morgen!! Tot slot dank voor jullie fijne en leuke reacties doet ons goed!!

• 29 Augustus 2015 - 10:09

Annelies :

Ff een kort berichtje: vergeet niet om een fietstour te maken in Stanleypark in Vancouver Heel leuk, zo langs de kust .