2e dag Nadi - Reisverslag uit Suva, Fiji van wim en lily - WaarBenJij.nu 2e dag Nadi - Reisverslag uit Suva, Fiji van wim en lily - WaarBenJij.nu

2e dag Nadi

Door: thehttp://theworld2travel.waarbenjij.nworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

15 December 2011 | Fiji, Suva

Zo wakker worden en dan vanuit je bed de zee zien is toch wel erg decadent te noemen. Wat een mooi onderkomen. De dag begint met een heerlijk ontbijt en luieren in de hete zon. Daarna lunch en ja eerst luieren in de nog hete zon. En dan barst het los. Een enorme onweersbui die ons vanaf zeg 15.00 tot het moment van dit stukje tekst parten speelt. Zeg maar een zéér tropische bui. Wateroverlast en een hevig geknetter. Ja het is hier het regenseizoen en dat kan dan gebeuren. Gelukkig bracht iemand ons met een paraplu naar huis. Het is hier prima. Zéér aardige bevolking. O, ja de laatste foto's van Auckland en de dag van gisteren heb ik geplaatst. De dag van vandaag en komende dagen plaats ik zondag.
Wat wij natuurlijk ook niet willen vergeten is aan een ieder die onze blog leest bedanken voor hun medeleven. Het gaat met mij al hoe wel ik nog enorm veel verdriet heb. Liefs aan ieder

• 16 December 2011 - 06:32

Hetty Eskes:

Hoi Wim,

Leuke verslagen schrijf je Wim.
    Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben en ondanks alles toch genieten.
    Ik wens jou en en je vrouw en gezin fijne feestdagen en een goed, gezond 2012.

• 16 December 2011 - 16:21

Simone:

Dat klinkt heel aangenaam. Genieten jullie er nog maar even van, want het is hier geen prettig weer: regen, somber, grijs en (op dit moment 17.15 uur) 6 graden. Toch zijn de weken wel omgevlogen, vinden jullie niet!?!? Fer en Simone