Van Hamilton naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van wim en lily - WaarBenJij.nu Van Hamilton naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van wim en lily - WaarBenJij.nu

Van Hamilton naar Auckland

Door: thehttp://theworld2travel.waarbenjij.nworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

11 December 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een heerlijke nachtrust staat het ontbijt al weer klaar. Cooked dus met bacon/eieren en een worstje. Geen beans genomen (wordt je dik van). Na dit heerlijks de auto ingepakt (o ja gisteren auto gewassen en gezogen) en opweg naar de laatste stop Auckland. Onderweg zijn wij niet echt zaken tegen gekomen waar wij voor zijn gestopt. En als wij dat wel deden was dat wat het boek aangaf verdwenen. Dus maar ergens gestopt voor de koffie, om vervolgens op weg te gaan naar het carpark voor de auto. Maar eerst even de koffers bij twee verschillende hotels (nee geen B&B meer) af leveren. De eerste is het hotel, welke wij bezoeken na terugkomst vanaf de Fiji. Gelukkig namen zij de zwaarste koffer in ontvangst. Daarna opweg naar het Hotel waar wij 3 nachten blijven. Na uitpakken auto wegbrengen. Alles prima voor elkaar (totaal aantal gereden km bedraagt 5298) en dat in 25 dagen tijd. Na de shuttle te hebben genomen en iets te hebben gegeten uitrusten, het is tenslotte zondag. Morgen en overmorgen gaan wij Auckland in. Dus blijf ons volgen. Groetjes Lily en Wim