Van Picton met de boot naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van wim en lily - WaarBenJij.nu Van Picton met de boot naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van wim en lily - WaarBenJij.nu

Van Picton met de boot naar Wellington

Door: thehttp://theworld2travel.waarbenjij.nworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

06 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zo dat was vandaag eff vroeg op zeg. 6 uur en om 7 in de rij voor de boottocht die ons van Zuid naar NOORD MOET BRENGEN. Het weer is bar en boos. Giga veel regen met wateroverlast, maar de tocht op de boot ging prima. Drie en een haLf uur. Even ogen dicht en daarna spotten naar Dolfijnen en/of Orca's. Opnieuw mis. Na de tocht in de Hoofdstad Wellington aangekomen. Het weer blijft echt slecht, dus het TePaPa Museum in. Vorig jaar werd hier nog een Nederlandse inending getoond. Nu gaf het impressies van de Earthquake / de vroegere bewoners (Maori's) en diverse andere zienswaardigheden. Over de aarbeving gesproken dat ligt hier erg gevoelig want men verwacht echt binnen nu en enkele dagen opnieuw een beving. Deze zou erger worden dan ze nu hebben gehad. Goed hopen dat het ons niet overkomt en het voor de inwoners hier mee mag vallen. Uit het Museum gekomen op zoek naar de regeringsgebouwen (dan de oude). Verder is het een totaal ander geied dan b.v. Christchurch of Dunidin. Veel straat-armoede. Goed aangekomen in onze B&B welke op een berg ligt en over Wellington uitkijkt wordt het weer tijd om de koffer in te duiken. Foto's komen morgen. Groetjes Lily en Wim

• 06 December 2011 - 20:34

Edwin:

Hoi Wim en Lily,
    Het heeft even geduurd maar eindelijk de link en site weer gevonden.
    Foto's zien er erg mooi uit. Zo te zien hebben jullie het heerlijk naar je zin. Even lekker genieten van alle mooie dingen na een rot periode.
    Geniet er nog even lekker samen van. En Wim je chocolade letter van de Sint was heeeeeerlijk, heb er echt van genoten, net zoals het voetballen van Utrecht het weekend (-: Groetjes Edwin en ook van mijn aanstaande echtgenote Ingrid.....