Onze eerste landing in Hong Kong - Lantau - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van wim en lily - WaarBenJij.nu Onze eerste landing in Hong Kong - Lantau - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van wim en lily - WaarBenJij.nu

Onze eerste landing in Hong Kong - Lantau

Door: thehttp://theworld2travel.waarbenjij.nworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

21 Oktober 2011 | Hong Kong, Hong Kong

Wat voor ons een geweldige reis en ervaring moest worden is geeindigd in een nachtmerrie. Wij zijn namelijk al weer op de weg terug naar Nederland. Na aankomst vandaag in Nederland kregen wij het bericht dat mijn moeder op sterven ligt. Dit is toch wel zo plotseling en zo'n enorme dreun voor ons allen dat het niet te beschrijven is zo wij ons nu voelen.

• 22 Oktober 2011 - 13:56

Rob Schäffler:

He Wim,

That sucks. Gecondoleerd en sterkte.

Groet,

Rob

• 24 Oktober 2011 - 08:10

Kirsten Boer:

Sterkte Wim (en fam)!

• 24 Oktober 2011 - 08:51

Arie Hopman:

Dit is wel heel vervelend voor jullie. Ik wens je veel sterkte de komende dagen.

• 24 Oktober 2011 - 12:46

Peter Van Veen:

Heel veel sterkte.

• 24 Oktober 2011 - 12:54

Fred Simonis:

Jeetje Wim, dat is een slecht bericht. Ik vind dit echt sneu voor jullie. Het lijkt wel of het jullie niet gegund is.

Wel hou ons op de hoogte.
    groetjes
    Fred

• 24 Oktober 2011 - 15:09

Sandra:

Beste Lily en Wim,
    Wat heftig zeg, ik lees nu net jullie bericht. Heel veel sterkte van ons allemaal hier op het secretariaat.
    Ik zal je snel bellen Lily.
    Liefs San

• 26 Oktober 2011 - 06:36

Monique Nengerman:

Hoi Wim en Lily,

Wat naar voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd.

• 26 Oktober 2011 - 07:22

Anja En Pierre:

Hoi Wim en familie,

Ik lees net het trieste nieuws. We gaan elkaar vast weer zien, maar ik wil je namens Anja en mijzelf condoleren met het verlies van jullie moeder.|
    Uiteraard veel sterkte de komende tijd om dit verlies een plekje te geven.

Anja en Pierre Wiericx

• 26 Oktober 2011 - 07:40

Kathinka Vaes:

Heel veel sterkte hiermee.

• 26 Oktober 2011 - 07:54

Linda En Peter:

Hai Wim en familie,
    Ook in Oost-Brabant is het trieste nieuws zojuist binnengekomen. Wim en familie mogen wij jullie heel veel strekte toewensen voor deze ongelooflijke situatie
    Linda Hartmann
    Peter Wilhart

• 26 Oktober 2011 - 07:58

Hans Ter Beke:

Sterkte Wim!

• 28 Oktober 2011 - 12:55

Yeela Lee:

Hoi Wim,
    Wat erg om te lezen. Wat een triest bericht. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd bij alles rondom je moeder en bij het besluit hoe het verder moet gaan met de reis.
    Groetjes,
    Yeela

• 28 Oktober 2011 - 12:58

Yeela Lee:

Wim, ik lees nu pas alle andere reacties en begrijp dat je moeder is overleden.

Wim en familie, gecontroleerd met dit verlies. Heel veel sterkte de komende tijd.

• 09 November 2011 - 08:55

Peter Berger:

Beste Lily en Wim,
    gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om toch gezamelijk op reis te gaan. Ik hoop dat jullie, ondanks het verdriet, er in slagen om het mooie in de wereld te blijven zien.

Veel sterkte toegewenst, Peter

• 27 November 2011 - 18:21

Henk En Joke Rehorst:

Hallo Lily en Wim,

Jullie zijn inmiddels alweer een paar weekjes op weg.
    Reizen is zeker een goede manier om verdriet een plek te geven.
    Ondertussen hebben jullie veel gezien en nieuwe ervaringen opgedaan. Leuk om mee te genieten via verslag en foto's.

groetjes
    Henk en Joke