Dag 10 Rustdag in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu Dag 10 Rustdag in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu

Dag 10 Rustdag in Kuala Lumpur

Door: theworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

27 April 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dag 10 hebben wij benut om eens wat rust te nemen. Dus eerst wat uitslapen om daaarna te ontbijten. Heerlijk op de 28e verdieping van ons hotel, maar géén uitzicht. Ons hotel ligt ingesloten door allerlei andere hotels en kantoorpanden. Dan maar eens zwemmen. Het zwembad bevindt zich op de 3e verdieping. Na de lunch begeven wij ons naar het National Park van KLL. In dit prachtige park wat iets ten westen van het centrum ligt, bevinden zich naast een bush, een vlindertuin, vogelparadijs diverse andere parken. Wij hebben de vlindertuin bezocht en vervolgens geschuild voor een enorm onweer wat boven ons losbarste. Zo dat was het dan. Terug met de taxi naar ons hotel en lekker douchen om daarna wat te gaan eten. Morgen wordt weer een reisdag. Wij vertrekken dan naar de Cameron Highlands. Een tocht van 6 uur. Dus vroeg naar bed. Groetjes van Lily en Wim uit een prachtig land met z'n liefde volle mensen.

• 28 April 2011 - 07:58

Monique Nengerman:

Hoi Wim en Lily,

Wat een mooie ervaring doen jullie op. Geniet er nog lekker van.

Nog veel plezier.

• 28 April 2011 - 09:24

Fred:

Leuk om jullie zo beetje te kunnen volgen. Naar ik gelezen heb bevalt de reis tot nu toe goed.
    Trouwens nu je toch een rustdag heb kan je misschien ff je toegezegde tekst voor het productenboek aanleveren (haha).
    Fijne voortzetting en nog hoop genot bij het zien van de bezienswaardigheden.
    groetjes
    Fred

• 28 April 2011 - 09:41

Peter:

Jullie blijven de dag vullen met leuke dingen, ik ben er jaloers op. Een zwembad zou me hier bij ons op de 3e ook wel wat lijken. Foto's zien er scherp en helder uit, goed te gebruiken voor een fotoboek. Geniet nog de komende dagen.

• 28 April 2011 - 11:18

Rian & Tijn & Mark:

Ola oudjes / Opa & Oma,

ziet er leuk uit allemaal, mooi hoor. Leuk om het zo allemaal te bekijken. Weer zo te zien stuk beter als bij ons, regen :(. Scheelt tuin sproeien, auto wassen enzo. Maar verder,... liever de zon.

Geniet er nog maar even lekker van :).
    Groetjes daar.

Lfs ons

• 28 April 2011 - 22:05

Elly En Fons:

Hé vakantiegangers,
    Leuk jullie reisverhalen te lezen.
    Wat een contrasten! eerst de rimboe met z'n slechte wegen, dan weer zo'n supermoderne stad. Na al die indrukken is het ook wel heerlijk, even een dagje vrijaf om alles te verwerken en even bij te komen. Geniet er maar van! Liefs Elly en Fons