Dag 4 Bantang Ai - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu Dag 4 Bantang Ai - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van wim en lily - WaarBenJij.nu

Dag 4 Bantang Ai

Door: theworld2travel

Blijf op de hoogte en volg wim en lily

21 April 2011 | Maleisië, Kuching

Door gebrek aan internet, ja ook hier kennen zij in de bush dit probleem, was het even wachten op het vervolg van het reisverslag.

Dag 4 van onze reis door Borneo. Vanuit Kuching gaat de reis naar Bantang Ai. Een autorit van 5 uur en dan nog een boottochtje van 30 minuten, op weg naar ons resort.. Onderweg daarna toe diverse stops, waaronder het Orang Oetang park. Wat prachtig die dieren in het wild te zien. Vervolgens door naar een peperplantage en een stop voor onze lunch. Tot slot doorrijden om de boot te halen. Na aankomst in het Hilton Bantang Ai resort, was de rest van de middag vrij te besteden. Lekker gezwommen, want wij waren toch wel wat verreist. Na een voortreffelijk diner en wat kaarten naar bed.